پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227252
کشور در شرايط خوبي از لحاظ اقتصادي نيست/ دولت يازدهم در شرايطي نيست که مشکلات مردم را برطرف کند
تاریخ انتشار : 1395/09/20 08:10:46
نمایش : 1143
دکتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي با بيان اينکه کشور در شرايط خوبي از لحاظ اقتصادي نيست گفت: دولت در اين شرايط توانايي حل مشکلات مردم را ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  دلگان پرس، دکتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت کشورمان در جمع مردم شهرستان دلگان با بيان اينکه لباس خدمتي که به تن ماست طوري بايد باشد زماني که رفتيم شرمسار مردم نباشيم گفت: انقلاب اسلامي زماني که به وقوع پيوست حکومت از امرا به دست نماينده هاي مردم رسيده است.

وي با اشاره به اينکه مردم در 37 سال گذشته از انقلاب اسلامي در انتخاباتهاي مختلف عزم و اراده حضور خود را به همگان نشان داده اند افزود: مسيري که از آغاز دنبال شده است رسيدگي به محرومان و مستضعفان بوده است.

وزير بهداشت با تاکيد بر اينکه شرايط خدمت رساني در برخي از نقاط کشورمان مثل بقيه جاها نيست و سرعت خدمت رساني کند است تصريح کرد: بحث عدالت مطرح است که عدالت اجتماعي به خوبي رعايت نشده است.

قاضي زاده هاشمي با بيان اينکه در همه ادوار تاريخ خوبي ها و بدي هايي وجود داشته است اضافه کرد: در دوران پيامبر و چه بعد از آن هم کمبودهايي بوده است، و چه در دوران ما که نمونه آن انحرافات، اختلاس ها و جاسوسي هايي که منافع کشور را به خطر مي اندازد، وجود دارد.

وي با اشاره به اينکه علي رغم اين مشکلات و کمبودها انقلاب و کشور مسير رشد و شکوفايي را پيش گرفته است بيان کرد: مقايسه 34 سال گذشته با اين 3 سال اخير در سراسر استان سيستان و بلوچستان نشان مي دهد که کارگاه هاي سازندگي شروع به کار کرده است.

وزير بهداشت با اشاره به ساخت مرکز درمان بستر شهرستان دلگان که ساخت آن از سال 89 آغاز شده است اظهار کرد: ظرف 5 ماه آينده اين مرکز افتتاح و براي خدمت رساني درماني براي مردم محروم اين منطقه به بهره برداري خواهد رسيد.

سيد حسن قاضي زاده هاشمي با بيان اينکه درصدد اين هستيم که شاخص هاي بهداشتي و درماني را در جنوب استان سيستان و بلوچستان افزايش دهيم گفت: تبديل دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر يکي از آن اهداف است که در آينده اي نزديک محقق خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه در دولت درصدد هستيم که کمبودها و مشکلات را حل کنيم بيان کرد: کشور از نظر اقتصادي در شرايط خوبي نيست و دولت يازدهم در شرايطي نيست که مشکلات مردم را برطرف کند.

وزير بهداشت با اشاره به اينکه همه مسئولان درصدد پيگيري معضلات مردم هستند و هر آنچه را که بتوانند براي مردم انجام مي دهند خاطر نشان کرد: اين به آن معني نيست که مشکلات در همين سطح باقي بماند و در صدد رفع آن نباشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html